אם יש ברשותכם מכשיר חכם המופעל על ידי מערכת ההפעלה אנדרואיד, המידע הבא בשבילכם! עד כה, התרגלתם לחווית שימוש מסוימת. כעת, אתם עתידים ליהנות אפילו יותר! הגרסה החדשה אנדרואיד 10 הושקה,
ובהדרגה היא תוטמע במניפה רחבה של מכשירים חכמים. מערכת הפעלה חדשה מטבע הדברים מביאה איתה חידושים, שדרוגים ואפשרויות חדשות שהופכות את השימוש במכשיר לנוח וחוויתי יותר.

אלו מכם שעוקבים אחר הפיתוחים ומערכות ההפעלה החדשות, לבטח שמו לב למוטיב החוזר: מערכות הפעלה ששמן בעל זיקה לעולם המתוקים והקינוחים – מפאי, דרך מרשמלו ועד אוריאו.
מערכת ההפעלה הנוכחית לעומת זאת, זוכה לשם האלגנטי והנייטרלי – 10. אז אילו חידושים מותקנים במערכת?

בשורה לכם, ההורים: מעתה, תבקרו את הגלישה של ילדיכם

כהורים, הבנתם גם אתם כי לא תוכלו לשלול בצורה מוחלטת את הגלישה באינטרנט מהילדים שלכם. עם זאת, בהחלט תוכלו לבקר את התכנים אליהם הם נחשפים. אנדרואיד 10 נותנת לכם כוח, באמצעותו אתם יכולים לשלוט בדפוסי השימוש והצריכה של הילדים. לדוגמא: תוכלו להגביל את שעות המסך ואפילו לחסום אפליקציות שונות מהורדה. במידה ואתם מאפשרים לילדים להשתמש במכשיר רק לטובת צרכים חברתיים-לימודיים, תוכלו לחסום גלישה של משחקים וכיוצא בזה. ואם לא די בכך, הרי שישנו גם יתרון כלכלי. השלב של אפיון אפליקציה מפרט ומפרק לגורמים את כל העלויות השונות הצפויות. כך, אינכם מופתעים מעלויות שונות או הפתעות של הרגע האחרון. תוכלו לקבל הצעת מחיר מפורטת ומלאה על בניית האפליקציה שלכם.

מגע האצבעות על המסך

משתמשי האייפון כבר יכולים לספר לכם על החוויה החדשה הצפוייה לכם. באנדרואיד 10, לא תבצעו פעולות באמצעות כפתורי ניווט, אלא באמצעות האצבעות שלכם. באמצעות מגע האצבעות על המסך, תוכלו לנווט, להגדיל ולהקטין מסכים שונים. אם מדובר על שדרוג או על פגיעה בחווית המשתמש? רק הזמן יגיד. מה שכן בטוח הוא שבסופו של דבר, הכל עניין של הרגל.

קשה לכם להתרכז? לא עוד!

המכשירים החכמים ספגו אינספור ביקורות. בין היתר? על כך שהם פוגעים בריכוז בעבודה, בלימודים ואפילו בסיטואציות חברתיות ומשפחתיות. עבור כל משתמש ישנן אפליקציות אחרות שפוגעות בריכוז – מפייסבוק, דרך אפליקציית חדשות ועד אפליקציית היכרויות. אז אם גם אתם חוששים שהריכוז שלכם יפגע, אנדרואיד 10 כאן בכדי להקל עליהם. ישנו יישום חדש שמאפשר לכם להשתיק אפליקציות נבחרות, וכך לא להיות מוטרדים על ידי התראות שונות.

שדרוג שרבים חיכו לו: הפרטיות שלכם!

ביקורת נוספת שהופנתה כלפי המכשירים החכמים והגלישה באינטרנט, היא באשר לאובדן הפרטיות. מעתה, עם אנדרואיד 10, אתם תהיו אחראים על המידע שאתם חולקים. כך לדוגמא, אם בעבר היה עליכם לאשר לאפליקציות גישה קבועה למידע שלכם, הרי שכעת תוכלו להגביל זאת. איך בדיוק? עם שיתוף חלקי של נתוני המיקום שלכם. תוכלו לחלוק את המיקום רק עם שימוש באפליקציה, ולא בצורה גורפת עם הורדתה למכשיר.

המצב הכהה: עיצוב ומיתוג מחדש

באייפונים החדשים המשתמשים כבר נהנים מהמצב הכהה, וכעת הגיע גם תורם של משתמשי מערכת ההפעלה אנדרואיד. המצב הכהה מאפשר לכם גם ליהנות ממיתוג מחודש ומתצוגה מסתורית יותר, אך לא רק. המצב הכהה מחשיך את המסך, כך שאם אתם רוצים להשתמש בו ולהצניע את התכנים שבו (לדוגמא, בעת שאתם נוסעים ברכבת או באוטובוס), זהו המצב המתאים לכם. בנוסף, מדובר על מצב שמאפשר לכם להיות מתחשבים יותר בסביבתכם. לדוגמא: כשבן הזוג ישן בצמוד אליכם, המצב הכהה יבטיח בהירות מינימאלית שלא תפריע.

אפליקציות לאנדרואיד – שירות טוב יותר לקהל הלקוחות שלכם

כיום כמעט לכל עסק ישנה אפליקציה, כזו המשרתת את קהל הלקוחות בזירה נוספת – הזירה הדיגיטלית. ניתן לפתח אפליקציות ל-IOS, אנדרואיד וגם לשתי מערכות ההפעלה יחד. אם אתם מחפשים חברה לפיתוח אפליקציות אנדוריד, הגעתם למקום הנכון! אנו מזמינים אתכם להיפגש איתנו, להכיר את הצוות המקצועי שלנו ולהתחיל לתכנן את שלבי פיתוח האפליקציה שלכם.

עוד בנושא :

פיתוח אפליקציות WEB
בניית אפליקצית IOT
יצירת אפליקציה
מפתחי אפליקציות


לקבלת הצעה להליך אפיון ופיתוח או הכוונה וייעוץ לבניית אפליקציה צרו קשר