כדי לענות על השאלה: "מה זה פיתוח יישומים?" יש להבין קודם כל מהו יישום. יישום מחשב הוא מעין תוכנת מחשב שמשתמשת בכלים של המחשב במטרה לבצע משימות שהמשתמש רוצה לבצע. יישומי המחשב יכולים לשרת מטרות כלליות כך שישתמשו בהם למשל
בתור: נגני מדיה, דפדפנים או גיליונות אלקטרוניים. כמו כן, הם יכולים לשמש למטרה ספציפית כמו למשל: ניהול לוחות זמנים, לשמש למטרות בתחום הנדסת מוצרים, למשל: עריכת שפות תכנות או ייצור משחקים, לשמש לצורך לימוד ולשמש לצורך פיתוח מדיה,
למשל: יצירת גרפיקה, תלת ממד ועריכת סאונד. חלק מהיישומים נמכרים יחד, ברוב המקרים היישומים הללו יכללו ממשק משתמש אחיד שיסייע למשתמש להבין כיצד לעבוד עם היישומים בקלות רבה יותר.

אפליקציות מובייל מהוות גם הן יישומי מחשב בהם משתמשים בסמארטפונים ובמכשירים ניידים שונים. לרוב, היישומים זמינים בפלטפורמות של החברות שמחזיקות במערכות ההפעלה, כמו למשל: GOOGLE PLAY ששייכת לגוגל. בדרך כלל המשתמשים מורידים אפליקציה למובייל שלהם אך יש מקרים בהם אפשר להוריד אפליקציה ללפטופ או למחשב נייח.יש לציין שחלק מהיישומים אינם בתשלום ועל חלק מהיישומים יש לשלם.

שימוש בתוכנה קיימת ופיתוח תוכנה חדשה

היום, ניתן לרכוש תוכנה קיימת או לפנות אל חברה שמתמחה בתחום במטרה לפתח תוכנה חדשה. במקרים בהם ארגון כלשהו או משתמש ביתי זקוקים למענה שדומה לצרכים של חברות או משתמשים אחרים, ירכשו המשתמש הביתי או הארגון תוכנה קיימת, אך במקרים בהם יש צורך ייחודי יהיה צורך בפיתוח תוכנה חדשה שתענה על אותו צורך בצורה מיטבית.

היום, עובדים כל הארגונים עם יישומי מחשב, חלקם מהווים יישומים בסיסיים כמו: וורד, PowerPoint ו- excel וחלקם ייחודיים יותר לארגון. מכיוון שכל החברות עובדות עם יישומי מחשב נוצר ביקוש רב עבור אנשים שמתמחים בתחום,כתוצאה מכך מחליטים רבים ללמוד יישומי מחשב. במסגרת הלימודים לומדים הסטודנטים על פעולות המחשב, הכלים השונים והפרקטיקות. לאחר מכן, הם יכולים להשתלב בעבודה במגוון חברות שעוסקות בתחום המחשבים.

יישומי מובייל

כדי לפתח יישומים למכשירי מובייל צריך להכיר היטב את אופן הפעולה שלהם ואת המגבלות שלהם. בהשוואה למחשבים למשל, מכילים המוביילים מעבדים חלשים יותר. כדי לפתח יישומי מובייל, צריך המפתח להתחשב גם באפשרויות הרבות של גדלי המסכים ובהגדרות נוספות שמאפיינות את המוביילים.

בית תוכנה IGATES – מפתחים לכם יישומים באופן אישי
אם אתם מעוניינים לפתח יישומים עבור הארגון שלכם ולייעל את עבודתכם, תוכלו לפנות אל החברה שלנו – בית תוכנה IGATES שמתמחה בתחום פיתוח אפליקציות. החברה שלנו קיימת מזה עשור וצברה ניסיון נרחב בתחום פיתוח תוכנה עבור אפליקציות במובייל ומערכות מורכבות וחדישות. אצלנו, תקבלו שירות לאורך כל הדרך שבסופה תיהנו ממוצר מוגמר עבור שרתים, סמארטפונים, מחשבים, נקודות קצה וטאבלטים. אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לסייע לכם להגיע למטרותיכם.


לקבלת הצעה להליך אפיון ופיתוח או הכוונה וייעוץ לבניית אפליקציה צרו קשר


כל הזכויות שמורות לחברת שערי מידע בע"מ