הטכנולוגיה המופלאה של ימינו, הפכה את הטלפונים הניידים למחשבים קטנים של ממש, המעניקים למחזיק בהם חויית משתמש כוללת, עם אנספור אפשרויות ותכנים. לאור זאת תחום פיתוח אפליקציות למובייל כבש וכובש בסערה את השווקים העסקיים באופן הולך וגובר בשנים האחרונות .

בניגוד לעבר כיום יזמים לא צריכים להיות מפתחי אפליקציות או להקים חברות טכנולוגיה על מנת לייצר אפליקציה או תוכנה, לשם כך בתי תוכנה כדוגמת IGATES שהיא בית תוכנה בוטיק המתמחה בפיתוח פתרונות בתחום ה mobile, לרבות פיתוח אפליקציות, פיתוח תוכנה ופתרונות CLIENT \ SERVER וכן שירותים מבוססי ענן.
אצלינו תמצאו בית אחד לכל צרכי הפיתוח שלכם מהרעיון ועד למימוש, פיתוח תוכנה עבור שרתים, מחשבים, טאבלטים, סמארטפונים ונקודות קצה ייעודיות)

אנו מספקים את כל המעטפת הטכנולוגית הנדרשת לפיתוח תוכנה ואפליקציות ומאפשרים ליזם להתפנות לפיתוח עסקי, גיוס משקיעים, שיווק, בניית המותג וכיוב'.

בעידן חדש בו אנו חיים גוברת המודעות לסחר אלקטרוני, קיצור זמני שירות ועלייה ברצון של הגולשים לבצע פעילות דיגטלית ,קיימת צמיחה חדה של חיפוש מידע והשוואות צרכניות הצרכן הישראלי עובר למובייל עם שימוש נרחב בכלים של איסוף מידע ללא ספק המובייל הוא המפתח למסחר הדיגיטלי של המחר.

עסקים ויזמים משכילים להבין כי אין להם אלטרנטיבה אלא לקבל החלטה ברורה להכנס לעולם המובייל על מנת להוביל את השירות ,המוצר בשוק.
ההכנסות מאפליקציות מתאפשרות במס' דרכים: מכירת שטחי פרסום באפליקציה (דרך מערכת באנרים פנימית או שימוש בהטמעת קוד חיצוני), סליקת אשראי מתוך המכשירים. קנייה באמצעות כסף וירטואלי אשר לא מצריך השארת פרטי האשראי ונפוץ במשחקים וטקטיקות תיווך בין לקוחות קצה ומפרסמים עסקיים.

תחום פיתוח אפליקציות הפך לאחד התחומים המובילים בענף פיתוח תוכנה וטכנולוגיות המידע. וזאת בזכות הנהירה ההמונית לאינטרנט דרך הסמארטפונים. מחקריים עולמיים מצביעים על נקודות איזון בין נפחי גלישה דרך האינטרנט ונפחי גלישה דרך הניידים החכמים לקראת סוף 2015

אנחנו בIGates נלווה אותך בתהליך הפיתוח, נדריך אותך ביישום רב שלבי ולאורך כל חיי הפיתוח והמוצר. ונעזור לך להגדיל את המינוף של האפליקציה שלכם בדרך לסיפור הצלחה מסחרר!

היכרות על קפה
בכדי שתוכלו לראות ולהכיר את פעילות החברה מקרוב. לראות את ההון האנושי, המקצועי, השירותי וחם שמלא תשוקה ואהבה לפיתוח תוכנה, אפליקציות ורעיונות חדשים ממייסד החברה והטכנלוג הראשי בה ועד לצוות נינג'ות התוכנה של IGATES שיקחו חלק ביצירת סיפור ההצלחה שלכם

ייעוץ ממומחה
(רצוי אבל לא חובה) בפגישה זו אנו חוצבים את הרעיון יחד איתכם ובודקים את כדאיות הקונספט לאור ניסיוננו בפיתוח תוכנה ובפיתוח אפליקציות. בית התוכנה שלנו מוביל שוק ודעת קהל בתעשייה המקומית עם ארסנל לא מבוטל של לקוחות ענק ותיק העבודות של אפליקציות ותוכנות עם למעלה ממיליוני הורדות.

אפיון המוצר
כחלק אינטגרלי מיצירה של כל מוצר יש צורך במפרטים הנדסיים, כשם שלא בונים בניין ללא תוכניות כך גם לא בונים אפליקציה, תוכנה או מערכת. אנו נספק לכם בשלב זה ליווי וייעוץ טכנולוגיים, אפיון חווית ממשק המשתמש, ונעשה כל הנדרש על מנת שיהיו בידכם בסוף ההליך כל ההגדרות הנדרשות והמסמכים (תרשימים, תיאור מסכים, ארכיטקטורות ועוד) הנדרשים על מנת להתחיל ולפתח את המערכת שלכם.

הוכחת היתכנות PoC
(proof of concept) זוהי אבן דרך חשובה בדרך למוצר שלכם, בד"כ כלל תכירו אותה בשם הנוסף שלה "אב-טיפוס", חשוב לבצע אב-טיפוס על מנת לזהות כשלים וצרכים שיתגלו כבר בשלב זה ויחסכו כסף רב בפיתוח המוצר הסופי.

אני מזמין אתכם לשמוע עוד על התהליך ועל הדרך שבה אנו עוזרים ליזמים וחברות להוציא את הרעיונות המדהימים שלהם לפועל
לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון
03-6025005
או מלאו את הטופס ונחזור אליכם
בברכה מיכאל
סמנכ"ל פיתוח עיסקי