כבעלי עסקים, אולי אחד הדברים החשובים לכם ביותר הוא להישאר מעודכנים ורלוונטים. האפליקציה שלכם היא הפנים שלכם במרחב הדיגיטלי, ודרכה תוכלו להעצים את המותג שלכם ולהעניק שירות טוב יותר לקהל הלקוחות. במידה ויש ברשותכם כבר אפליקציה, הרי שחשוב לעדכן אותה ולשדרג אותה בהתאם לפיתוחים והשדרוגים הזמינים. מנגד, במידה ואתם עתידים להשיק אפליקציה חדשה, חשוב שהיא תפותח על בסיס המגמות החדשות בעולם פיתוח האפליקציות.

למה מגמות בפיתוח אפליקציות צריכות לעניין גם אתכם? בסופו של דבר, מצופה מהאפליקציה שלכם לעשות כמה דברים:
• להעניק בשמכם שירות מעולה
• לעטוף את המשתמשים בחווית שימוש טובה
• לרגש, להפתיע ולהקל על המשתמש


אז איך תוכלו גם אתם להבטיח את כל אלו? עם היצמדות למגמות החדשות בעולם פיתוח האפליקציות.
לפניכם, 2 מגמות סופר-טרנדיות שיוכלו להשתלב גם באפליקציה שלכם:

שירות מעולה בחסות ה-IOT: האינטרנט של הדברים

תוכלו גם אתם לאפשר ללקוחות שלכם ליהנות משירות מעולה וחסכוני! האינטרנט של הדברים אולי לא אומר לכם הרבה, אך הדוגמא הבאה תאמר לכם לא מעט: אם בעבר הייתם צריכים להיות במקום פיסי בכדי לבצע בו פעולה ספציפית, הרי שכיום אין כל תלות שכזאת.

האינטרנט של הדברים – ה-IOT, למעשה יוצר את הגשר הזה שבין המשתמש ובין המקום בו הוא רוצה או צריך להיות. לדוגמא: באמצעות אפליקציה מתאימה, הוא יוכל לפתוח את השער מהרכב מבלי לצאת ממנו, לכבות את האור במשרד גם לאחר שהוא יצא ממנו, ואפילו לכבות את הדוד בבית בזמן שהוא יושב בבית קפה.

ה-IOT באפילקציה שלכם, מה יוצא לכם מזה?
• אתם מזהים צורך בסיסי של הלקוח
• אתם עונים על הצורך הזה
• כך, אתם מבססים חווית שימוש טובה
• החוויה הטובה עוברת מפה לאוזן – פוטנציאל להורדות נוספות!

מגדילים מכירות בזכות הבינה המלאכותית

אז מה הופך אפליקציה טובה לאפליקציה מעולה? בין היתר, היכולת שלה להעניק שירות אישי לכל משתמש. כידוע, לא מעט אפליקציות מציעות למכירה מניפה רחבה של מוצרים. דמיינו לעצמכם סיטואציה, בה המשתמש (הלקוח), לא יצטרך לבזבז זמן רב על חיפוש המוצרים שהוא רוצה או צריך, אלא שהם יוצגו בפניו כבר עם כניסתו לאפליקציה. באמצעות בינה מלאכותית ותהליכי הלמידה, ניתן לזהות את דפוסי הצריכה של הלקוח, מה הוא מחפש, מה הוא ממש לא מחפש והכל בהתאם לרכישות קודמות והרגלים שלו.

אתרי קניות גדולים כדוגמת asos, amazon ואפילו אתרים ישראלים כדוגמת שופרסל, כבר מציעים ללקוחות רשומים פריטים ומוצרים המותאמים להם אישית ("אם אהבת את X, כנראה שתאהב גם את זה..."). מה יוצא לכם מזה?
• הענקת שירות אישי לכל משתמש
• חוסכים למשתמש זמן – חווית שירות טובה יותר
• תחושה של הלקוח כי ישנו איש שירות שמלווה אותו
• ממנפים משמעותית את הסיכוי כי הלקוח יקנה