ככל הנראה, גם אתם תצליחו לפתח את האפליקציה שלכם באמצעות פיתוח עצמאי. ישנם מדריכים וסרטונים המשותפים בכל פינה ברחבי האינטרנט, אך גם אתם בחרתם לפנות אל בית תוכנה שיספק לכם את התוצר הטוב ביותר!

רק עד לפני כמה שנים, לפני עלייתם של המכשירים החכמים לארץ, עוד היה צריך להבהיר לאנשים מהן אפליקציות. כיום? כל משתמש המחזיק במכשיר חכם, נהנה מהיישומים השונים למטרות בידור כמו שמיעת מוסיקה, בדיקת מצב העובר והשב בחשבון הבנק ואפילו ישנה אפליקציה המסייעת בניווט בדרכים.

אם גם אתם רוקמים בימים אלו את הרעיון הגדול הבא, הרי שלא מספיק רק רעיון מעולה, אלא גם בית תוכנה מעולה. לפניכם, כל חמשת הדגשים החשובים לבחירת בית תוכנה לטובת פיתוח האפליקציה שלכם:

1.ניסיון בית התוכנה – קריטי!

אתם עתידים להשקיע לא מעט כסף בפיתוח האפליקציה שלכם עם בית התוכנה. מעבר להשקעה במשאב הכספי, הרי שאתם עתידים להשקיע במשאב נוסף – זמן. הדבר הבסיסי ביותר שמגיע לכם לקבל בתמורה הוא תוצר איכותי ההולם את הציפיות שלכם. כשאתם עובדים עם בית תוכנה בעל ניסיון, אתם מקבלים את השירות הטוב והמקצועי ביותר:
• הכוונה ואיתור צורך
• פתרונות איכותיים
• צוות שמכיר היטב את השוק
• צוות שמכיר תקדימים ולומד מהם וכו'...

2.עד כמה בית התוכנה עדכני ומתעדכן?

בית תוכנה חייב להיות מעודכן דרך קבע! חידושים ופיתוחים עולים שוב ושוב וכך מאפשרים למשתמשים ליהנות מאפליקציות נוחות יותר. על מנת שאכן התוצר הסופי – האפליקציה שלכם, תיהנה מאותם החידושים, על בית התוכנה להיות מעודכן מקצועית בכל הבשורות החדשות. איך תדעו אם בית התוכנה מעודכן? עשו שיעורי בית בנוגע לעדכון חדש, גרסה או תוכנה חדשה וראו אם בצד השני יודעים על מה מדובר.

3.תיק עבודות: דעו בדיוק מה אתם קונים

למה שפשוט לא תורידו אפליקציה שעברה תחת ידיו של בית התוכנה? עם הורדת אפליקציה שכזו אתם יכולים לקבל מושג נרחב אודות היכולות של הבית התוכנה. בכדי שתוכלו לקבל תמונה כמה שיותר בהירה, בקשו מנציגי בית התוכנה להתנסות בכמה אפליקציות שונות. מה תוכלו לבדוק?
• מהי חווית המשתמש שלכם • עד כמה הצלחתם להתמצא בקלות באפליקציה • האם אהבתם את העיצוב / מהי רמת העיצוב • מהירות הגלישה ואיכות הממשק וכן הלאה

4.עבודה בשיתוף פעולה

שבסופו של דבר הרעיון הוא שלכם ובית התוכנה הוא הגורם המבצע. תתפלאו, אך ישנם בתי תוכנה שיודיעו לכם מראש כי הם מבקשים מכם אישור לבצע את כל שעולה על דעתם. מטבע הדברים, עבודה בשיתוף פעולה היא מעט מורכבת יותר, שכן היא דורשת מנציגי בית התכונה לקבל מכם דגשים והערות. מאחר ומדובר על האפליקציה שלכם, מן הראוי שתעבדו בשיתוף פעולה מלא המבוסס על הבקשות, הציפיות והמטרות שלכם. הביטחו כי נציגי בית התוכנה קשובים, מתעניינים ומקדמים את הרעיון שלכם.

5.מחיר הפיתוח

פיתוח במחיר הוגן הוא אכן משהו שמגיע לכם לקבל, אך בשום פנים ואופן לא לעבוד עם בית תוכנה זול. המחירים הזולים לא מייצגים הטבות שירותיות, מבצעים מיוחדים או טוב לב – אלא שהם בעיקר יכולים ללמד אתכם על איכות בית התוכנה. מחירים זולים לרוב יוצעו על ידי חברות חדשות בתחום, מה שגם משפיע בצורה ישירה על מהירות העבודה, איכות העבודה ומגוון הפתרונות המצומצם שיוצע לכם.

כשאתם בוחרים בחברה בעלת ניסיון ושם, אולי תצטרכו לשלם יותר על כל הפיתוח, אך גם תוכלו ליהנות מאפליקציה שתואמת את הרעיון שלכם והתכנון הראשוני.