הטכנולוגיה לא מפסיקה להפתיע, ונדמה כי אפקט ההפתעה רלוונטי גם לעולם פיתוח האפליקציות והשימוש באפליקציות. אחד הדברים החשובים ביותר בו מושקעים מאמצים רבים ומחשבה מעמיקה הוא עולם חוויית המשתמש. אפליקציות מבוססות מיקום מסתמנות כיום כאפליקציות החזקות והשימושיות ביותר – גם עבור בעלי העסקים וגם עבור קהל המשתמשים. היתרון? מגוון פתרונות רלוונטים המוצעים למשתמש בהתאם למיקום הספציפי בו הוא נמצא באותו רגע נתון.

האפליקציות המוצעות כיום להורדה בחנויות האפליקציות שונות מאד מאלו שהוצעו לקהל המשתמשים בעבר. הפער המשמעותי ביותר ניכר בעובדה כי ניתן להתאים דילים שיווקיים שונים ולהעניק שירותים ספציפים לקהלים מסוימים הנמצאים בלוקיישן רלוונטי. הודות לאפליקציות המבוססות מיקום, ניתן למצוא דייטים הנמצאים בקירבת מקום, להזמין משלוח TAKE AWAY ממסעדה קרובה ואף ליהנות מסיוע במצבי חירום.


מדוע כדאי לפתח אפליקציות מסוג זה?

ראשית, ישנו קשר ישיר בין פונקציית המיקום ובין גישה שיווקית טובה. אם יש משהו שהלקוחות לא אוהבים הוא שבתי עסק "מטרידים" אותם עם הודעות שיווקיות שונות, שהמון פעמים מתגלות פשוט כלא רלוונטיות– לא לקהל היעד ולא למיקום בו הם נמצאים. הודות לאפליקציות מבוססות מיקום, ניתן לשגר התראות שונות רק בעת שהמשתמשים נמצאים בקירבת מקום: החל ממבצעים ועד הודעה על שעות הפתיחה והסגירה בחגים של עסקים שונים.

כאמור, המונח "האינטרנט של הדברים" מבקש לבטא אובייקטים שיש להםאובייקטים ובין מערכות ומכשירים שיש להם חיבור לאינטרנט כמו כן, האפליקציות מבוססות המיקום למעשה גם יכולות להעניק לכם מידע שחיוני להתפתחות והצלחת העסק שלכם. אחד הדברים שבעלי עסקים יותר רוצים לדעת הוא את כמות הכניסות לעסק שלהם בכל יום, כמו גם את כמות הלקוחות הנמצאים ברדיוס העסק – זאת בכדי להבין עד כמה לוקיישן העסק מוצלח. אפליקציות אלו יכולות להנגיש לכם מידע לגבי כמות הלקוחות הפוטנציאליים הנמצאים בקירבת העסק שלכם, כאשר נתון זה יכול לסייע לכם גם בהיבט נוסף: כך לדוגמא, אם העסק שלכם הינו בית קפה וניתחתם את תנועת הלקוחות בצורה כזו שביום שישי לרוב ישנה תנועה רבה סביבכם, תוכלו להערך מראש לסרוויס הלחוץ הצפוי לכם מבלי להיות מופתעים.



האפליקציות הפופולאריות ביותר

האפליקציות מבוססות המיקום יצרו מהפכה של ממש, וכיום חוויית השימוש של המשתמשים הינה חוויה טובה יותר, שכן האפליקציה מדייקת את המענה שהיא נותנת. כך לדוגמא עם אפליקציות הדייטינג, כאשר המוכרת ביותר היא אפליקציית ה"טינדר". אם אתם רוצים לצאת לדייט בספונטניות עם אדם הקרוב אליכם פיסית, תוכלו לעשות זאת. האפליקציה תסנן את התוצאות ותציג בפניכם את המשתמשים הנמצאים ברדיוס הקרוב אליכם ביותר.
אפליקציה נוספת מוכרת היא אפליקציית ה-GETT. כידוע, עד לא מזמן על מנת להזמין מונית, היה עליכם להתקשר לתחנת המוניות הקרובה, להמתין לנציג שירות ולהיות תלויים בחסדי המוניות. כיום, הודות לאפליקציה החכמה, אתם יכולים להזמין מונית בלחיצת כפתור בלבד כאשר האפליקציה יודעת לאתר את המיקום שלכם וליצור שידוך ביניכם ובין מונית הקרובה אליכם.


הרווח של המשתמשים ידוע, אך מה עם הרווח של העסקים?

המשתמשים באפליקציות נהנים מנוחות שימוש חסרת תקדים המאפשרת להם ליהנות מטעם החיים הטובים והקלים. ומה לגביכם? ידוע הוא כוח, ובתור בתי עסקים המעוניינים לזכות בלבבות קהל הלקוחות, הרי שתרצו כמה שיותר מידע חיוני עליהם. האפליקציות המבוססות מיקום למעשה מאפשרות לכם להגדיל את הכנסות העסק שלכם בצורה משמעותית. המטרה היא למקד את ההצעות שלכם לקהל הנמצא באזור הקרוב אליכם, כך שאתם יכולים לשגר הצעות עסקיות המבוססות על מבצעים לשעה אחת בלבד לדוגמא – כך שתעודדו את הלקוחות הנמצאים בקרבת מקום להגיע אליכם ולרכוש את השירותים שלכם.



לקבלת הצעה להליך אפיון ופיתוח או הכוונה וייעוץ לבניית אפליקציה צרו קשר