מטרת העל שלכם היא לראות את האפליקציה עליה עמלתם רבות בחנות האפליקציות,
אך עד אז ישנם עוד כמה שלבים שתצטרכו לעבור בדרך. למרות שאתם לא אלו שהולכים לפתח את האפליקציה,
כדאי שתדעו גם אתם מהם הדגשים לפיתוח מוצלח של אפליקציות המיועדות למכשירי האייפון.

1.הגיעו עם ראש פתוח אל החברה המפתחת

הפגישה הראשונה שלכם עם החברה איתה תעבדו תהיה פגישה מאד מרגשת: סביר להניח כי תהיה זו הפעם הראשונה שתשמיעו את הרעיון שלכם בקול וגם תזכו לתגובה בחזרה. המון פעמים, נציגי החברה שלבסוף תפתח לכם את האפליקציה, ישמחו לתת לכם כיוונים נוספים או דגשים בכדי לדייק את האפליקציה שלכם. ההמלצה אליכם היא לקבל בחום את הטיפים הניתנים לכם, ולזכור כי האינטרס הוא הדדי: ההצלחה שלכם היא גם ההצלחה של המפתחים. הגיעו עם ראש פתוח ודעו כי לעתים שינויים קטנים הם אלו המבדילים בין אפליקציה מהפכנית לעוד אפליקציה בתחומה

2.LESS IS MORE

האם יש תחום שבו כל המוסיף גורע, הוא תחום האפליקציות. המון פעמים נדמה כי ככל שמוסיפים יותר ויותר יישומים ואפשרויות אל תוך האפליקציה, כך היא טובה יותר ועונה על יותר צרכים. חשוב מאד לשים לב מתי אתם באמת מוסיפים עוד אלמנטים לאפליקציה שאכן תורמים לה, ומתי תוספות שכאלו יוצרות גודש ועומס עד לכדי פגיעה בחוויית המשתמש. גם כאן, יהיה כדאי להיות קשובים לעצותיהם של נציגי חברת הפיתוח, שעל סמך ניסיונם ישמחו לייעץ לכם ולכוון אתכם.

3.הציבו לעצמכם מטרות קטנות לטווח הקצר

המון פעמים השאלה הנשאלת ביותר היא תוך כמה זמן האפליקציה תהיה מוכנה. בשונה משירותים אחרים שאתם מקבלים בכאן ועכשיו, פיתוח אפליקציה הינו תהליך הדרגתי הנבנה שכבות על גבי שכבות. לא תמיד ניתן להעריך זמנים בצורה מדוייקת, אלא שתוכלו לקבל השערה. זיכרו כי תהליך הפיתוח מבוסס על שלבי איפיון, הגדרת קהל יעד, עיצוב גרפי, חוויית משתמש, בדיקות QA, העלאה לחנות האפליקציות, שיווק וכן הלאה. לכן, תהיה זו טעות להגדיר מטרות גדולות לטווח הקצר בדמות "תוך חודש יש לי אפליקציה". הגדירו לעצמכם מטרות קטנות שתוכלו ליהנות מההצלחה שלכם בהן, כך שהתהליך יהיה עבורכם נעים יותר ומפרה יותר.

4.תתפלאו, אבל עדיף לשלם יותר

כצרכנים נבונים, אתם רוצים לשלם פחות – בתקווה לקבל יותר. המון פעמים החיסכון שלכם בפיתוח האפליקציה יעלה לכם ביוקר.
עד כמה? עד לרמה כזו שהאפליקציה תהיה כישלון גדול. חשוב להבין כי חיסכון כספי בעיצוב גרפי למשל, יכול להביא לכך שהאפליקציה לא תהיה מספיק אטרקטיבית, עד לכדי מצב שלא יורידו אותה, או שלחילופין היא תזכה להורדות, אך לא תזכה להישאר במכשירי המשתמשים. גם אם אתם מעוניינים לחסוך, שימו לב היטב היכן אתם חוסכים והאם מדובר על אקט שיחסוך לכם או שתגלו בסוף כי הזול הוא בעצם היקר

5.אל תתביישו לבקש תיק עבודות

את פיתוח האפליקציה אתם מפקידים בידיים של אנשי מקצוע מנוסים שירצו לפתח עבורכם את הבייבי שלכם על הצד הטוב ביותר. המון פעמים תפגשו במפתחים נפלאים ומנוסים, אך לא בכאלו שיכולים לענות על הצרכים שלכם. לכן, כדאי תמיד לדרוש בתיק עבודות. בעולם פיתוח האפליקציות, תיק העבודות הוא לא אחר מאשר אפליקציות שאתם יכולים להוריד בעצמכם אל המכשיר הנייד שלכם. הורידו את האפליקציות השונות ונסו להבין עד כמה אתם נהנים מהשימוש, תוך כמה זמן הצלחתם להתמצא באפליקציה, עד כמה עיצוב האפליקציה הרשים אתכם וכן הלאה.

שלב הפיתוח הינו שלב הליבה והוא חייב להתבצע על ידי בית תוכנה בעלת ניסיון רב בתחום, בדגש על פיתוח אפליקציות לאייפון שכן מדובר על מלאכה מעט שונה. על פי נתונים שונים, המשתמשים באייפונים משקיעים יותר כסף ברכישת אפליקציות, כך שמדובר על נתח שוק שכדאי להשקיע בו.



עוד בנושא:
פיתוח אפליקציות לילדים
יש לי רעיון לאפליקציה למי לפנות
פיתוח אפליקציות היברידיות
כמה עולה לפתח אפליקציה
פיתוח אפליקציות




לקבלת הצעה להליך אפיון ופיתוח או הכוונה וייעוץ לבניית אפליקציה צרו קשר



כל הזכויות שמורות לחברת שערי מידע בע"מ