אם חשבתם שתפגשו בידיעות על הקורונה אך ורק במהדורות החדשות ובעיתונים, כדאי שתחשבו שוב. בעידן הדיגיטלי, היה זה רק עניין של זמן עד שיפותחו אפליקציות מידע על נגיף הקורונה.
מצד אחד, ידיעות מרובות על הנגיף והשלכותיו יוצרות בהלה וחרדה בקרב הציבור. מצד שני, רבים רוצים לצרוך את המידע, ללמוד ממנו ולהישאר מעודכנים אודות ההנחיות הרלוונטיות.
לצד פיתוח אפליקציות מידע חדשות, ניתן גם לשלב בתוך היישומונים הקיימים שלכם מידע אודות נגיף הקורונה.
תוספת מידע אקטואלי-רלוונטי לאפליקציה הקיימת, מאפשרת גם לכם לשמר את הקשר עם קהל המשתמשים היקר שלכם.
קהל המשתמשים בזירה הדיגיטלית הינו צרכן תוכן. לרוב, צריכת התוכן מתבצעת בהתאם לעולמות תוכן ספציפים והתאמתם לקהל היעד הרלוונטי.
נגיף הקורונה הפך למעין "תוכן קונצנזוס" – כזה שכולם רוצים לצרוך ולהישאר מעודכנים בו. רבים צורכים את החדשות שלהם דרך הסמרטפון, כך שאפליקציה הגדושה בידיעות על נגיף הקורונה שהשבית חלקים רבים על כדור הארץ, רלוונטית. מה אפליקציה שכזו יכולה לכלול?
• עדכון בכל ההנחיות החדשות
• Counter עם מספר הנדבקים – בישראל ובעולם
• עדכון מסלולי הנדבקים
• טיפים להעברת הזמן בבידוד
• תכנים שמטרתם העלאת המורל
• חשוב: עדכונים אופטימים לצד חדשות
מעבר לכך שחנויות נסגרות ובעלי עסקים צריכים להתמודד אל מול סיטואציה חדשה ומורכבת, גם ישנן אפליקציות שנכנסות למצב הדממה. הסיבה כפולה:
• חוסר יכולת להעסיק עובדים ולתפעל את האפליקציה (חנויות אונליין לדוגמא)
• ביקוש נמוך מאד של קהל הלקוחות / משתמשים, שלא צורך שירותים ולא משקיע כעת כסף
לצד הפגיעה בהכנסות, בעלי עסקים רבים שגם יש להם אפליקציה, חוששים שהיא תהפוך לא רלוונטית לכן,
לא משנה כלל מהי האפליקציה שלכם - הרי שניתן לחדש ולשדרג אותה. הנגישו לקהל המשתמשים הקבוע שלכם תוכן אינפורמטיבי ועדכני אודות נגיף הקורונה. מה יוצא לכם מזה?
• נשארים אקטואלים ורלוונטים – לא רק בשגרה, אלא גם בחירום
• משמרים את האפליקציה במכשירי המשתמשים ומונעים מחיקה ונטישה
• מגלים רגישות והזדהות אל מול קהל המשתמשים
בשונה משירותים שונים שאתם מייעדים אותם לקהלי יעד ספציפים, הידיעות אודות נגיף הקורונה רלוונטיות לכל הקהלים! מטרת העל היא למנוע את מקרי ההדבקה, וכך לנסות ולהשתלט על הפצת הנגיף בישראל. בשגרה הנוכחית, בה ישנם עסקים מושבתים ששלחו את עובדיהם לחופשה, רבים מעידים כי יש להם זמן פנוי רב. כך, סביר כי קהלים רבים יבחרו להעביר את זמנם (בין היתר) במכשיר החכם. המשמעות? זמן שימוש רב יותר במכשירים בהשוואה לזמני שגרה.
חשוב לזכור כי רבים מעודכנים בחדשות דרך הסמרטפון עוד הרבה לפני שהם מתעדכנים במהדורת החדשות. עדכונים שוטפים דרך האפליקציה אודות הנחיות חדשות ומסלולי הנדבקים, יכולים למנוע הדבקות! המרחב הדיגיטלי אם כן, תורם רבות להפצת ידיעות, חדשות ועדכונים רלוונטים.
נכון לעכשיו, לא ברור מתי יוכרז הניצחון על הנגיף. ישנם אלו הטוענים כי מדובר על שבועות, בעוד ישנם אלו שמדברים על חודשים. כידוע, גם ילדים נדבקים ומדבקים, כך שחשוב לתקשר את כל הידיעות על הנגיף גם להם. האתגר הוא לעשות זאת בשפה שמתאימה לילדים, תוך שלילת כל אלמנט מפחיד, מבהיל ומעורר חרדה. אפליקציית מידע קורונה לילדים תוכל לכלול בתוכה את הדברים הבאים:
• חשיבות שטיפת הידיים
• איך משתמשים נכון באלכוג'ל
• איך מחבקים / לוחצים ידיים
• קטעי וידאו המסבירים על הנגיף
• שיתוף סרטונים של ילדים מרחבי העולם
• חידון קורונה – במטרה להטמיע את ההנחיות ועוד...
יש לי רעיון לאפליקציה למי לפנות
פיתוח אפליקציות היברידיות
כמה עולה לפתח אפליקציה
פיתוח אפליקציות
צרו קשר לקבלת הצעה להליך אפיון תוכנה ופיתוח או הכוונה וייעוץ לבניית אפליקציה.
כל הזכויות שמורות לחברת שערי מידע בע"מ