סביר להניח כי גם אתם מקבלים הצעות על בסיס יומי מאנשי מכירות המציעים לכם לעשות שימוש בתוכנה שהם משווקים. פעם אחר פעם ובנימוס, אתם מסרבים להצעה ובוחנים אפשרויות. בפועל, תוכלו להשתמש בתוכנה קיימת, אך מדוע שתבחרו דווקא בה בזמן שניתן להתאים לכם תוכנה המתאימה בצורה מושלמת לצרכים הייחודיים שלכם כעסק?

פיתוח תוכנה בהתאמה אישית לצרכי העסק הוא כל שתוכלו לבקש, ולא תאמינו עד כמה הוא נגיש. מדובר על תהליך שבסיומו לא רק תזכו בתוכנה חכמה, אלא שתוך התהליך אתם גם לומדים להכיר את העסק שלכם טוב יותר – על צרכיו, נקודות החוזק שלו ואתם אף לומדים לזהות את האזורים הרגישים והפגיעים שלו. לפניכם, 5 סיבות מעולות מדוע לעשות שימוש בתוכנה המופתחת עבורכם אישית:

1.התוכנה מתאימה עצמה אליכם, ולא ליהפך

לכל עסק ישנם צרכים שונים. אם כן, איך ייתכן כי עסקים שונים עם צרכים שונים ישתמשו באותה התוכנה? ממש כמו חולצת טי-שירט נראית שונה לחלוטין על 10 גברים למרות שמדובר על אותה החולצה בדיוק, כך גם עם תוכנה קבועה מראש: עבור חלק מהחברות היא תתאים מאד, ועבור חלק קצת פחות. בכדי ש"החולצה" שלכם תחמיא לכם יותר מאשר היא מחמיאה לאחרים, הרי שחשוב לבחור בנתיב של פיתוח אישי.

2.תוכנה מותאמת אישית בהכרח מעניקה שירות טוב יותר

מאחר והתוכנה מתאימה את עצמה אליכם על פי הקווים המאפיינים אתכם, הרי שבהכרח תעניקו שירות טוב יותר ללקוחות שלכם. שימוש בתוכנה קיימת שאינה מותאמת למבנה שלכם ולשירותים שלכם כעסק, יכולה המון פעמים לפספס באזורים מסוימים ולעתים לתת מענה חלקי בלבד. תהליך פיתוח התוכנה מתחיל בהיכרות מעמיקה אתכם – כך שיהיה ניתן לדייק כל חלון ויישום בתוכנה בהתאם למה שאתם שואפים לייצר.

3.אתם לא צריכים לשלם על שירותים שאינכם צורכים

תוכנות שאינן מותאמות אישית, מגיעות בצורה קבועה שעליכם לקבל אותה. כך, סביר מאד להניח כי תרכשו ותטמיעו תוכנה בבית העסק, כאשר 30% ממנה לא רלוונטים אליכם. במילים פשוטות? אתם משלמים על משהו שאין לכם בו כל שימוש. מעבר לכך שמדובר על בזבוז רב של כסף, הרי שיישומים בהם אתם מראש לא משתמשים רק מכבידים על הטמעת התוכנה בעסק שלכם, תוך שהם יוצרים נראות מסורבלת וסבוכה יותר.

4.תוכנה מותאמת אישית מתעלה על אלו הקיימות

אחד היתרונות הבולטים של תוכנה בהתאמה אישית, הוא היכולת ללמוד מתקדימים קיימים. המציאות היא שאין תוכנה מושלמת, וכשנה לאחר פיתוח תוכנה X תוהים המפתחים מדוע הם לא הוסיפו מרכיב Y וחלון Z. בעת שאתם פונים אל נתיב של פיתוח תוכנה אישי המותאם לצרכי העסק, ניתן ללמוד מתוכנות קיימות ולהבין מה חסר בהן, איך ניתן לשזור בתוכנה האישית שלכם בידול עסקי ולהפוך אתכם יעילים יותר בהשוואה למתחרים שלכם.

5.לכם יש את מה שלאחרים אין

בסופו של דבר, תוכנה אישית מייחדת אתכם בכך שלכם יש משהו שלאחרים אין. באמצעות תוכנה שבה תעשו שימוש בבית העסק, אתם יוצרים שפת ארגון ייחודית שמעוררת אצל העובדים תחושת נאמנות ושייכות אליכם. התוכנה החדשה שלכם מאפיינת אתכם בצורה מדוייקת, ובשמכם היא תעניק את השירות הטוב ביותר לקהל הלקוחות, וכמובן שתסייע לעובדים בביצוע עבודתם השוטפת.
שימו לב כי ניתן לפתח את התוכנה ברמה כזו שפעולות מסוימות יתאפשרו לבעלי תפקידים מסוימים, תוך שמירה על אזורים ספציפים בה כמסווגים ופתוחים בפני מורשים בלבד. על בסיס שיתוף פעולה מלא, תשורטט סקיצה מפורטת שתביא לידי ביטוי את הרצונות והציפיות שלכם – הכל למען עבודה יעילה, משופרת ומהנה.